Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 20:37:01 MET

"Michal Bien" Xns98BAC4767D394mbien@127.0.0.1

> Rzecz jasna nie chodzi o "Rzecznika Praw Konsumenta" bo takiej
> instytucji w Polsce nie ma (to dosc powszechnie popelniany blad, podobnie
> jak okreslanie "firma" przedsiebiorstwa), sa za to Miejscy(Powiatowi)
> Rzecznicy Konsumentow. Polecam uwadze art. 35 UoOKiK. Nie znasz nawet nazwy
> instytucji na ktora sie powolujesz, ale oczywiscie wiesz lepiej. Powodzenia
> na drodze postepowania sadowego...

Dzięki. :) Jutro idę pisać pozew. Do swoich urodzin mam czas. :)
A o tej nazwie mówisz, mając owiniętą lewa rękę dookoła głowy?
I chwytasz nią prawe ucho?

  http://www.google.pl/search?sourceid=navclient&hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22Rzecznik+Praw+Konsumenta%22

  Wyniki 1 - 10 spośród około 72,400 dla zapytania "Rzecznik Praw Konsumenta". (Znaleziono w 0,14 sek.)

Razem ze mną myli się ćwerć setki tysiąca linków. :) W tym i ta dziewoja z Olsztyna: http://e-konsument.pl/rzecznik.htm

      Rzecznik Praw Konsumenta
      [Poniżej lista wszystkich rzeczników w Polsce
      - adresy, telefony -
      lista jest podzielona na województwa]:

[..]

ANETA PIERZCHAŁA Studentka V roku Administracji, Wydziału
Prawa i Administracji, Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
w Olsztynie.Działa na rzecz praw konsumenta.

[..]

   Najważniejszym uprawnieniem z punktu widzenia konsumenta,
   jest prawo rzecznika do wytaczania powództwa na rzecz
   konsumenta, oraz wstępowania do toczącego się postępowania
   za zgodą konsumenta. Umożliwia to konsumentom wyzbycie się
   obawy konieczności ponoszenia kosztów sądowych. Rzecznik
   podobnie jak organizacje społeczne zwolniony jest z opłat
   sądowych.

To chyba o tym piszesz w inym poście:

  "Michal Bien" Xns98BAC1FCF3995mbien@127.0.0.1

  Dla Twojej informacji - w marcu ubieglego roku
  zminiono zasady dotyczace kosztow sadowych - powiatowy/miejski rzecznik
  konsumentow nie jest juz zwolniony z kosztow w sprawach INDYWIDUALNYCH.

Czyli te 30 złotych wyłożę z własnej kieszeni... To kupa szmalu...
Jak dołożę 23 złote -- będę mógł za to kupić widelec... Trochę
szkoda... A jak dołożę 6 złotych i 20 groszy -- będę mógł zaparkować bez biletu...

ZETO nie ma szczęścia -- Mlekovita pod moim nosem ,,zbudowała'' sklep firmowy
dzięki czemu oszczędzam kupę szmalu... :) Na cenach (bo są strasznie :) niskie)
i na dojazdach, bo nie muszę po zakupy jeździć do ,,miasta'' -- na osiedlu
naliczyłem chyba siedem sklepów, ale do tej pory żaden mi nie odpowiadał, :)
tak więc do niedawna każde zakupy okupione były kosztami dojazdu. :)

-=-

Wyniki 1 - 10 spośród około 520,000 dla zapytania "Miejski Rzecznik Konsumentów". (Znaleziono w 0,08 sek.)

-=-

Znalazłeś jeszcze jakieś błędy? :)
Jeśli tak -- to szybko popraw z łaski swojej. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'