Re: HP LaserJet 1018 dobra ?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 17:59:50 MET

Marcin napisał(a):

> zapytaj, kiedy skończy ci się toner, i co się wymienia, jak się skończy, i ILE TO KOSZTUJE.
>
> Serdeczne pozdrowienia
> Marcin
wymiana tonera niecale 150 pln za nieoryginalny. biorac pod uwage, ze
tusz oryginalny do drukarki, ktora chwilowo u mnie stoi kosztuje 70 pare
pln, a zamiennik (2ml wiekszy) 50 pare to chyba 150 to nie taki duzy
koszt. jezeli nie taniej to przynajmniej wyjdzie tyle samo za ten laser
po przeliczeniu na ilosc wydrukowanych stron ? no ale kwestia jakosci i
trwalosci druku jest chyba po stronie lasera ?