Re: HP LaserJet 1018 dobra ?

Autor: Janusz K. <alr6_at_op.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 17:28:40 MET

Użytkownik "Luke" <paranid@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:eognng$ap3$1@news.lublin.pl...
> witam
> poszukuje jakiejs taniej i co za tym idzi oczywiscie nie profi drukarki
> laserowej. widze, ze ten HP jest jednym z tanszych, ogolnie dostepny,
> tonery takze. co mozecie powiedziec o jakosci druku, szybkosci i ogolnie o
> komforcie uzytkowania ? czy "oplaca" sie brac takie cos do domu do
> wydrukow tekstu, czarno-bialej grafiki ? czy jednak atrament jest bardziej
> oplacalny ? kilkaset stron miesiecznie, czasem wiecej, czasem mniej.

Witam,

Mam HP LJ 1020 i uważam, że był to bardzo dobry zakup (przemieliłem około
6000 stron papieru, jakieś 400 folii, trochę kopert i naklejek). Z tego co
wiem, to 1018 używa tych samych tonerów i jest podobna konstrukcyjnie.
Niezłe zamienniki oryginalnych są z ActiveJet'a, poza tym można je
samodzielnie napełniać - nie ma licznika!. Kaseta z tonerem zawiera tez
bęben, tak więc nie ma potem zdziwienia, jak np. w drukarkach Brother czy
Minolta, że czasem trzeba go wymienić za koszt 3/4 ceny drukarki.

Pozdr.
Janusz K.