Re: Zasilacze Fortron z allegro

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 15:41:33 MET

Użytkownik "Zuzannam" <Fr@nospam.pl> napisał w wiadomoœci
news:eoim1a$6vp$1@inews.gazeta.pl...
> to kup MDNa:), co prawda nie uzywam tego zasilacza tylko lezy on w
> zapasie na połce ale kiedyœ po zakupie katowałem go w testach na
> obcišzalnosc gdzie wydusiłem prawie 380W, zwarcie to tez nie problem
> dla tego zasilacza po prostu sie wyłšcza, zero zbędnych dzwięków, cichy
> wentylator imo najlepszy z najtanszych

> kusisz się gwarancjš to tak jakbys zamiast monitora EIZO kupił AGNEOVO
> tylko dlatego ze ten drugi ma 3 lata gwarancji na piksle a EIZO nie
> posiada jej wogule :)

Kupilem 19 calowy iiyama 450 PRO na diamondtronie ktory uchodzil zdaje sie
za naprawde dobry monitor a okazal sie zlomem ktory po 1,5 miesiaca sie
zepsul
i nie ma do niego czesci.

NIGDY(*) wiecej nie kupie nic bez gwarancji chodzby nie wiadomo jak
renomowanej
firmy to bylo.

* - tak naprawde to od tego czasu kupilem znowu kilka rzeczy i wiem, ze bede
tego zalowal