Re: Zasilacze Fortron z allegro

Autor: Zuzannam <Fr_at_nospam.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 15:02:08 MET

> Jakie te komputery sa popiepszone. Ja chce tylko zwykly zasilacz.
> Wystarczy, ze sie nie spali od razu i bedzie cichy. No i tani ;) I minimum
> pol roku gwarancji.

to kup MDNa:), co prawda nie uzywam tego zasilacza tylko lezy on w zapasie
na połce ale kiedyœ po zakupie katowałem go w testach na obcišzalnosc gdzie
wydusiłem prawie 380W, zwarcie to tez nie problem dla tego zasilacza po
prostu sie wyłšcza, zero zbędnych dzwięków, cichy wentylator imo najlepszy z
najtanszych

kusisz się gwarancjš to tak jakbys zamiast monitora EIZO kupił AGNEOVO tylko
dlatego ze ten drugi ma 3 lata gwarancji na piksle a EIZO nie posiada jej
wogule :)