Opteron+OC a CNQ

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 10:32:34 MET

Co sądzicie o takich wynalazkach: http://tinyurl.com/u4why
Ciekaw jestem czy on może zastąpić Athlon64 3000+ w programach biurowych i
grach? Przyznam że szczególnie brakuje mi mocy do odpalania maszyn
"wirtualnych" (emulacja systemów operacyjnych) i te 3000MHz-X2 sprawia że
procek jest kuszący.

Czy podkręcony procesor nie generuje zwykle jakiś błędów np. przy kopiowaniu
plików, co może doprowadzić że straci się dane itp. ?

I ostatnia sprawa: ciekaw jestem czy Cool&Quiet nadal działa po podkręceniu
?

Pozdrawiam,
Marek