Mikrofon/Słuchawki ET-292 OZZY

Autor: MIR <myr_at_vp.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 09:06:32 MET

Mikrofon/słuchawka ET-292 OZZY
__________________________

> Czy ktoś może polecić jakiś model mikrofonu który jest b.czuły i
> nadaje się do Skype?

Tak. Przerabiałem ten problem, ponieważ wzmocnienie toru mikrofonowego jest za
małe. Również głośność większości słuchawek, z którymi miałem do czynienia, jest
niedostateczna.

> Pytam, ponieważ właśnie testowałem dwa pożyczone zestawy
> mikrofon+słuchawki i są beznadziejne - z powodu za mało czułego
> mikrofonu.

Zgadzam się - to PRAWDA!!

> Praktycznie musiałem włączać w panelu karty dźwiękowej funkcje
> "zwiększenie wydajności mikrofonu", ponieważ bez tego prawie
> nic nie było słychać w słuchawkach z tego co mówiłem do
> mikrofonu. Suwak mikrofonu na maxa - ale nie wiele to daje.

[...]

W uzupełenieniu dodam, że nie wiadomo po jaką cholere mają niektóre słuchawki
regulację wzmocnienia, skoro i tak kiepsko je słychać!?

> Wolałbym uniknąć zakupu karty dźwiękowej.

Są dostępne również tanie karty, ale sądzę, że dobra mikrofono-słuchawka
wystarczy.

> Ewentualnie jeśli ktoś testował słuchawkę na USB - interesuje
> mnie czy takie rozwiązanie daje jakąś znaczącą poprawę jakości?

ODPOWIADAM: Kupiłem sobie słuchawkę BLUETOOTH która
zapewnia pewną swobodę poruszania się, ponieważ jest bezprzewodowa - jednakże
najlepsze parametry aukustyczne zapewnia mi stosunkowo tania słuchawka typu
ET-292 OZZY.

Mirofono-Słuchawka ta ma większą moc wyjściową - również czułość mikrofonu jest
zdecycdowanie większa! POLECAM tę słuchawkę, mimo że posiada zbyt delikatną
konstrukcję. Jej obydwie
połowy obudowy mogą łatwo rozdzielić się - mnie się to przytrafiło, ale
sprzedawca z Allegro przesłał mi dobry egzemplarz w ramach reklamacji. Ze
względu na niską cenę, warto kupić dwie takie słuchawki - wówczas, w razie
uszkodzenia, można wysłać tę uszkodzoną do producenta (polskiego!) a w między
czasie używać tej zapasowej. Na Allegro są aukcje, na których słuchawka ta jest
w cenach 10-20zł. Ja swoją kupiłem za 12zł.

Ci z was, którzy kupią słuchawkę ET-292 OZZY, przekonają się, że posiadane
dotychczas słuchawki, przestaną być używane
- przynajmniej do SKYPE`a - ponieważ słuchawka ET-292 OZZY ma moc 125mW.
Parametr ten, podany jest w opisie słuchawki i wydaje się być prawdziwy.

UWAGA dla producenta słuchawki: Słuchawka jest dobrym produktem - jednakże
połączenie obydwu części obudowy, musi być wykonane bardziej solidnie!

( - ) MIR