Mikrofon/Słuchawki do Skype

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 23:57:55 MET

Czy ktoś może polecić jakiś model mikrofonu który jest b.czuły i nadaje się
do Skype. Najlepiej jakiś link do Allegro, albo sklepu internetowego abym
mógł obczaić model.
Pytam, ponieważ właśnie testowałem dwa pożyczone zestawy mikrofon+słuchawki
i są beznadziejne - z powodu za mało czułego mikrofonu. Praktycznie musiałem
włączać w panelu karty dźwiękowej funkcje "zwiększenie wydajności mikrofonu
" ponieważ bez tego prawie nic nie było słychać w słuchawkach z tego co
mówiłem do mikrofonu. Suwak mikrofonu na maxa - ale nie wiele to daje.
Karta dźwiękowa wbudowana w płytę - Asus M2NSLI-Deluxe. Wolałbym uniknąć
zakupu karty dźwiękowej.

Ewentualnie jeśli ktoś testował słuchawkę na USB - interesuje mnie czy takie
rozwiązanie daje jakąś znaczącą poprawę jakości ?

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,
Marek