Irda w drukarce HP 2100?

Autor: Paweł Kulesza <rokikulesza_at_wytnij_towp.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 23:06:02 MET

Witam.
Na początku chciałem podziękować grupie za pomoc w wybraniu używanej
drukarki laserowej. Kupiłem model Hp 2100. Stan właściwie idealny. Drukuje
bardzo przyjemnie. Mam jednak pytanie:

Do czego służy wbudowana w nią irda? Jak się jej używa? Kiedy próbuję
przesłać plik np ze zdjęciem z telefonu to zapala się żółta dioda ale nic
się nie dzieje.
I jeszcze jedno: Jak drukuję dokument w formacie pdf, który zajmuje 250kb i
ma 20 stron to w oknie wydruku wskazuje mi, że dokument ma 25mb i zanim to
zostaje przesłane do drukarki miją spooro czasu - czy to jest normalne z
Acrobat readerem?
Dzięki z góry i pozdrawiam.