Re: Stary skaner plus nowy system

Autor: drhardware <oceansolaris_at_gmail.com>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 16:52:57 MET

Witam ponownie,

do Adapteca mam podpięte CD-rom Nec, nagrywarwarkę Yamahy i skaner.
Faktycznie sa problemy, teraz już wiem, że z resetem karty. Ciekawe,
że nie wystepowało to pod innym systemem operacyjnym (98se). Za to
mam problem z oprogramowaniem do kanera, które uparcie nie może
zeskanować materiałów transparentnych i prosi o reinstal;ację dla
innego typu skanera. A wyboru przy instalacji nie ma. A problemów z
7krotnym skaneram nie zaobserwowałem, może uszkodzony jest
przełącznik od nadawania lun?

Pozdrowienia
drhardware