Re: Czy są płyty do PC, które obsługują PentiumM ?

Autor: SMi <brak_at_maila.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 13:12:05 MET

> Nie mam pojęcia. BTW Pentium 4 Mobile Centrino? To się za przeproszeniem
> kupy nie trzyma... Albo P4, albo Centrino... Dothan to Pentium M
> pocięty, więc ta płyta powinna obsłużyć.

Pentium z rdzeniem "Dothan" były montowane w notebookach oznaczonych jako
"centrino".

Centrino- to w zasadzie dotyczy pomysłu Intela, żeby na jednej MB upchać
mobilne CPU+WiFi+odp. chipset do zarządzania:
Ta pierwsza generacja Centrino ukazała się w marcu 2003 i składała się z
następujących elementów:
  a.. Procesor Pentium M o nazwach kodowych Banias, a później Dothan,
pracujący z szyną FSB 400 MHz
  b.. Chipset z serii Intel 855 o oznaczeniach Odem lub Monthara
  c.. karta WLAN Intel PRO/Wireless 2100 lub 2200
Pozdr.

Smi