Re: Podłączenie 3 monitorów z pomocą wbudowanej w płytę karty graficznej

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 09:45:16 MET

> Teoretycznie to kazda kombinacja kart powinna dzialac, obsluga kilku kart
> i monitorow jest w windows a nie w sprzecie.
> 6150 jest lepsze bo w standardzie masz obsluge TVOUT oraz lepsze wspomiane
> PureVideo czyli np wspomaganie dekodowania HD DVD .

W sumie to nie ma dla mnie dużego znaczenia, jakie dodatkowe funkje posiada
6150 bo i tak główną kartą będzie coś na PCI-E, np. GF 7600 GS 500/1400.
Wbudowana karta ma jedynie wyświatlać obraz na trzecim monitorze lub na
telewizorze. Jeśli 6100 i 6150 są sak samo wydajne przy wyświetlaniu obrazu
2D, to wybiorę zapewne 6100 - zresztą nie znalazałem ani jednej płyty
głównej z 6150 i co najmniej trzema wyjściami PCI. Tyle tego produkują a tak
naprawdę nie ma w czym wybierać...

MN