Re: Najlepsze płytki do nagrywania DVD

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 09:42:18 MET

MadMan wrote:

> Ośmielę się nie zgodzić. Na czym nagrywasz? Bo ja na SIGowym NECu, i on
> bardzo "lubi" te płytki. Taiyo Yuden nie trafiłem chyba.

BenQ 1640. Nie twierdzę, że te płytki są złe - twierdzę, że gorsze:
maksimum PIF na MCC potraf przekroczyć 10, podczas gdy na YUDEN rzadko
zdarzały mi się wartości większe od 4. Ogólna liczba PI Failures na MCC
dużo, dużo większa.

Oczywiście wszystko to nie ma aż takiego praktycznego znaczenia,
sygnalizuję tylko, że różnice są, na niekorzyść MCC. Dawno temu
wypaliłem kilka chyba Esperanz DVD-R, ilość PIE/PIF przyprawiała o
zawrót głowy (dobre kilkaset razy więcej niż na Verbatimach), a po
jakichś dwóch latach nadal bez problemów można je odczytać.

t.