Re: Dual Channel - Single channel - jak sprawdzić?

Autor: olaf2000 <olaf2000_at_o2.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 02:36:39 MET

Użytkownik "ttttttt" <tszz(wytnijto)@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:enqhv2$6b3$1@achot.icm.edu.pl...
>> Jak to jest z tym dual-channel?
> wsadz w grEEn i orangE ;-)
>
> /tttttt

Dzis znalazlem czas aby zainteresowac sie niedawno zlozonym komputerem.

Asus P5B Deluxe Intel P965
GEIL DDR2 2048MB PC800 DUAL 2 x 1024 ULTRA CAS4
PROCESOR CORE 2 DUO E6300 1.86GHz LGA775 2MB/1066 BOX

Jak podal mi CPU-Z mialem single, kosci wlozone wlasnie kolo siebie w
CHANNEL A, przestawienie ich w ten sam kolor na dwoch kanalach pomoglo.
CPU-Z mowi juz o channels DUAL.

Mam nadzieje ze komus z P5B pomoge bo dzis nie moglem znelezc info o konf
pamieci:(

pzdr
olaf2000