Re: Szukam monitor LCD...

Autor: Sexbox <sex.box.NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 00:34:44 MET

> Jest to wazne, bo za czasow CRT wiele ludzi miala minitory ustawione
> nieco (albo znacznie) ciemniej niz standard, a teraz mają duz jasniej
> niz standard. Bardzo zmienia to wyglad chocby zdjec wczesniej
> starannie przygotowanych na strony WWW.
> Jak dla mnie jest to powazny problem, az sie dziwie, ze nikt o tym nie
> mowi.

Mówi się i to bardzo wiele.

Poszukaj takich tematów jak regulacja gammy czy też kalibracja monitora
na takich forach jak mva.pl czy purepc.pl.

Pierwszy monitor który idealnie wyświetla kolory a zwłaszcza odcienie
szarości
to Samsung 215TW http://www.proline.pl/shop.php?prodid=SAMSUNG+21+215TW

Twój sposób czytania testu http://i11.tinypic.com:80/47k1cud.jpg jest
nieprawidłowy.
Odcienie 1 -3% wcale nie musze się zlewać wystarczy że dyskretnie sie
różnią.
sęk w tym że na LCD i 0% też świeci i to jedyna wada (tych najlepszych)
raczej nie do przejścia w tej technologii.

Ale spoko, technologia LED zwana OLED już puka do drzwi, na stronie samsunga
jest już pokazany monitor OLED z ceną (coś koło 8 tys) w tej technologii.