Re: Nowy komp z C2D i szybki dysk

Autor: ggs <ggs__at__konto.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 22:14:47 MET

"Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> wrote in message
news:eoe2no$2m9$1@atlantis.news.tpi.pl

> Interesuje mnie:
> 1. Głośność pracy silnika

Mam 2 szt. , jedna prawie nic (bo zawsze cos bedzie slychac) , druga (kupiona
kilka dni pozniej) juz lekutko "swiszczy" ale jeszcze do przyjecia w porownaniu
do seryjnego świdrujacego świstu w WD jakis czas temu.

> 2. Głośność pracy głowic

Troszeczke terkocza jednak ciszej niz Raptory i do niedawna jeszcze posiadany
Hitachi HDS728080PLA380.

> 3. Temperatura pracy

47-50C ale nie powiem zebym szczegolnie dbal o chlodzenie.

http://img217.imageshack.us/my.php?image=hdtachzv1.jpg

> Zamierz wypróbować konfigurację dwudyskową w trybie wydajności, o ile
> wtedy wzrosną szybkości pracy tego dysku?

No taki liniowy odczyt niemal dwukrotnie.

> Jak jest w ogóle ze stabilnością systemów RAID budowanych na
> kontrolerach wsadzonych w płytę (np. Asus P5B Dlx)

Bez problemu.

> Dzięki za info na temat tych ESów - czy w ogóle się nimi interesować
> - bo to w końcu nowość.

To wlasciwie to samo co 7200.10 , zmieniono firmware na ten z (chyba)
Cheetah'ow jak rowniez wydluzono MTBF dwukrotnie.
Teoretycznie maja wiec byc znacznie trwalsze i dlatego je wzialem zamiast
7200.10.

*
Core2Duo E6400, P5B Dlx/Wi-Fi, 2048MB/533, Sapph_X1600XT
CT-A2ZS1394,CT-InspireP580 5.1,TV2000XPExp,Hyundai_IQ790
3xST3250620NS,SD-M1712/GSA-H22LRBBU,GPS-350BB-101A