Re: zakup lapa a plytka systemowa

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 21:33:49 MET

** JoteR wrote:

> Typowej dziuni, która zakupiła typowego laptopa (czyli np. Acera),

Acer tak robi?

> aplikacja do wygenerowania płytek będzie się odpalać przy każdym
> starcie systemu, dopóty dopóki ich wreszcie nie nagra. I więcej się
> namęczy, usiłując toto wyłączyć, niż nagrywając te cholerne płytki ;-)

Marzenia. Co Ty po prostu będzie wyłączać to za każdym razem jak się
pojawi, wyrobi sobie taki odruch, tak samo jak ludzie robią z reklamami
na GG. Myślisz, że w ogóle przeczyta co jej się wyświetla? Wolne żarty.

Poza tym to ja się jej nie dziwie - komputer służy do pracy, a nie do
opiekowania się nim. Widzisz kiedyś jak jeszcze dawali płytki z
laptopami to nie musiałeś takich rzeczy robić. To było normalne na tej
samej zasadzie co jak odbierasz rzeczy z pralni to Ci dają zafoliowane
do transportu. Wyobraź sobie, jakby mieli w pralniach dawać Ci uprane
rzeczy i oddzielnie folię z komentarzem "Pan se zapakuje ubranka do
transportu". Ma to podobny klimat co doskonała reklama Plusa (chyba) co
kiedyś leciała, coś tam "widelczyk, napój gratis".

Widzisz, kiedyś:
- nie musiałeś ręcznie sobie sam robić nośników instalacyjnych (bo były
  gotowe w zestawie)
- nie musiałeś za nie ew. dopłacać i to sporo więcej niż są warte (bo
  były w zestawie)