Re: Najlepsze płytki do nagrywania DVD

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 20:29:57 MET

Atlantis wrote:

> Do EMTEC się BARDZO zniechęciłem kilka lat temu, jeszcze w czasach CD-R.
> Zwyczajnie grzybek je masowo pożerał wtedy... Nie tylko u mnie, ale i u
> znajomych, chociaż inne się przyzwoicie trzymały.
> Nie wiem jak z DVD, ale po tamtych doświadczeniach zakodowało mi się
> takie przekonania: EMTEC = najgorsze co może być i już nie będę z nimi
> eksperymentował, chociażby po to, żeby sprawdzić czy coś się poprawiło. ;)

Zapewne każdy coś faworuzuje lub też marką ma problemy z jakąś marką.
Grzybek wynikałby bardzo nieodpowiednich warunków transportu, choć
trudno zgadywać. Ja póki co nie zauważyłem problemów związanych z
odtwarzaniem jakichkolwiek materiałów nagranych na powyższych w
przeciągu ostatniego roku.

> I tutaj dochodzimy do bardzo ważnej kwestii, a że sezon studniówkowy się
> zbliża, to bardzo ważnej. :) Ludzie od videobiznesu często nagrywają
> filmy z wesel, studniówek itp. na najgorszym szmelcu jaki można sobie
> wyobrazić, a ponieważ zazwyczaj drukuje się etykietki nie można łatwo
> sprawdzić co to za firma (można co najwyżej odczytać producenta
> programowo - fabrykę, ale nie markę). Dlatego ważny apel: Chcecie mieć
> większą pewność, że film obejrzycie ze swoimi dziećmi kiedyś? Nagrajcie
> ponownie na czyś dobrym, teraz wchodzę Verbatimy Archival Grade. :)

Dodałbym jeszcze jedno. Możesz mieć najlepszą płyte, ale BACKUPU nic nie
zastąpi :)

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/