Re: Monitor - odświeżanie 43Hz i brak koloru niebieskiego.

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 17:37:18 MET

> Mam problem: monitor Iyama 19" nie znam modelu bo to nie mój.. Monitor z
> dnia na dzień stracil odswiezanie - ze 100Hz do 43Hz nagle i nie wyswietla

Nie ma 43Hz
(telewizor mial 50Hz, PowerMac na mial 56Hz, a pecet 60Hz na monitorze 14",
Atari ST mialo 70Hz... ale nic nie mialo 43Hz!) . Moze brat ma na mysli
43kHz?

> koloru niebieskiego.

Niech brat porusza przewodem we wszystkie strony. Moze blysnie niebieskim.

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Sid Meier's Pirates! :)