Monitor - odświeżanie 43Hz i brak koloru niebieskiego.

Autor: unclebeer <unclebeer[WYTNIJznawiasem>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 12:27:46 MET

Witam!
Mam problem: monitor Iyama 19" nie znam modelu bo to nie mój.. Monitor z
dnia na dzień stracil odswiezanie - ze 100Hz do 43Hz nagle i nie wyswietla
koloru niebieskiego. Wiem, ze to usterka monitora bo brat, w ktorego
posiadaniu jest ten monitor zrobil screenshot'a przeslal na maila - u mnie
wszystkie kolory sa ok. No i teraz - co mozna zrobic? Dobrze mysle, ze to
wina monitora? Niestety w tamtej okollicy nie ma mozliwosci sprawdzenia na
innym sprzecie. Ile moze kosztowac naprawa takiej usterki? Spotkal sie ktos
z czyms takim do tej pory? Iyama niby dobra firma no i co z tego, jak...
Gwarancja niestety juz przepadla. Z gory dzieki za pomoc.

--
uncle