Re: Czy grafika moze być problemem ???

Autor: k o S i o <kosio21_at_interia.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 15:25:55 MET

Postawiony jest teraz 2K, wczęśniej był XP i róznicy nie było :(
Obciązenie procesora w idle jest w granicach 0-3% przy filmach juz
skacze do 90-100 , sam skype to 30-40% !! Tak sobie myśąłłem, że ta
grafika na pokładzie a dużo z kompa wyciska i stąd te problemy, ale z
drugiej strony nie widzi mi się wydawanie kolejnej 100złna karte, ktora
moze nie pomóc :(