Klawiatura laptopa

Autor: <sylwusm_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 15:22:53 MET

Witam wszystkich

Mam problem z laptopem FUJITSU SIEMENS CY28. Problem polega na tym, ze nie
dzialaja klawisze z lewej strony klawiatury (czyli J K L : itd.). Aby wpisać
literkę "L" należy uzyc kombinaci klawiszy FN+L. Nie wiem co z tym zrobic.
Przeczyscilem styki tasmy laczacej klawisze z plyta glowna i nie wiem co jeszcze
mozna zrobic. Dodam tylko ze nie jest to wina systemu operacyjnego gdyz po
odpaleniu np Linux-Knoppix jest to samo.

Pozdrawiam
S.M.