Re: wyjscie SCSI jak LPT

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 14:19:35 MET

"Radoslaw F" napisał:

> To powinno być to:
> http://www.allegro.pl/xxx

No to żeś mu doradził. Na pierwszy rzut oka widać, że to złącze jest "gęste"
(50-pin), poza tym sprzedawca podaje odnośnik do nieistniejącej strony,
która ma rzekomo być stroną producenta...

> Zapytaj sprzedajacego dokładnie i będzie jasne.

...a na dokładkę zastrzega, cytuję: "przedmiot wystawiony na tej aukcji nie
podlega: gwarancji ani zwrotowi po dokonaniu transakcji. Jeżeli bierzecie w
niej udział tzn. że sie z tym zgadzacie ! Zgodnie z prawem EU [...]". Czyli
może odpisać cokolwiek, a Ty mu możesz po transakcji skoczyć obunóż z
rozpędu...

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)