Czy grafika moze być problemem ???

Autor: k o S i o <kosio21_at_interia.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 14:03:34 MET

Witam,

Mam następujące pytanko do szanownych grupowiczów: Złożyłem rodzicom
kompa - Celeron-Tualatin 1,4ghz, 768Mb SDRAM, HDD-maxtor 5400 (80GB).
Muzyka i grafika na pokładzie. I problem jaki się pojawia to filmy,
które często sie "tną", a przy rozmowie skypem nie da sie nic robić np.
można zapomnieć o przeglądaniu zdjęć czy serfowaniu po necie( komp po
prostu nie daje rady). Myślałem, że przy takiej ilości ramu i w miarę
szybkim procku takie rzeczy nie powinny się dziać, ale cóż byłem w
błędzie. i TERAZ PYTANKO : czy zapodanie karty graficznej (niestety
tylko na PCI) może rozwiązać problem ??? I czy warto wydać 120zł na coś
takiego (bo myśle, że pójdzie to na Gigabyte GA-6VEM) ATI RADEON 9000 64
MB TV-OUT

z gry wielkie dzięki za wszelkie sugestie

koSio