Re: Wymiana sprzętu,może coś doradzicie?

Autor: Krystyna <kalifek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 09:03:54 MET

news:eo7ild$akg$4@polsl.pl...

> Włącz MIME, bo wysyłasz niepoprawnie zakodowane posty.
> Tu masz instrukcję: http://www.grush.one.pl/mime/

Poprawione :)

> Skoro do rozbudowy, to może jednak nie mATX?

A może jakaś sugestia... Na co zwrócić uwagę? W temacie płyt jestem do tyłu
z dwa lata... A sprzęt potrzeba na 'wczoraj'...

> LSD? Dobre ;p

Nie śmiałabym się ze staruszki...
Wspomnienia młodości człowieka opadły... Hair często gości w moim
napędzie...

> Jeżeli to wyjście DVI-I (a tak jest najprawdopodobniej), to
> ma sygnały zarówno cyfrowe, jak i analogowe, a więc zwykły
> monitor też się podłączy (ino trzeba mieć odpowiednią przej-
> ściówkę z DVI-I na VGA D-Sub). Sprawdź to.

Jeśli to tylko temat przejściówki, to nie ma sprawy..