Re: Wymiana sprzętu,może coś doradzicie?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 17:18:18 MET

Krystyna napisał(a):
> Witam,
> dopadła mnie konieczność wyniany całkowitej....
> płyta główna : GIGABYTE GA-M51GM-S2G GeForce 6100 Socket AM2
> (PCX/DZW/VGA/GLAN/SATA/RAID/DDR2) mATX,
> grafika : GIGABYTE GeForce 7300GT 256MB DDR2/128bit TV/DVI PCI-E (Turbo
Po cholere kupowac marna grafike na PCI-e skoro na plycie glownej jest
juz grafika porownywalnej wydajnosci i calkiem przyzwoitej jakosci?
Zwlaszcza ze ani jedna ani druga do nowych gier sie nie nadaje, a do
starych ta na plycie zupelnie wystarczy - jesli tylko ktos bedzie gral.
Jesli nie bedzie - to po co?
Btw moze jednak plyta glowna nie matx a pelny atx (Ga-M55.. ?)