K7M, Athlon i SDRAM, na co wymienic aby poszlo z nowym hdd ?

Autor: Telemach <tvforyouWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 20:20:34 MET

Mam duze rozterki, bo potrzebuje w starym kompie korzystac z nowego dysku
twardego oraz nagrywarki

- WD2000JB
- Asus ktory robi za Pioneer'a 111L

niestety ale ta plyta dobra byla jesli dysk pracowal w UDMA66, jak szybszy to
bardzo kreci nosem i odmawia wspolpracy, starszego Samsunga przestawilem sobie w
UDMA66 ale soft do nowego WD juz takiej opcji nie ma

sprawdzalem na kontrolerze RAID - Promise FastTrak100 TX2 i po pierwsze widzi
tylko 33 GB a po drugie sa problemy zeby postawic system w takiej konfiguracji

mysle nad jakas uzywana plyta i prockiem, wymagan nie mam duzych bo komp jest
uzywany do podstawowych rzeczy bez koniecznosci duzej wydajnosci do gier itp. itd.
jesli wymienie plyte to zostana mi pamieci SDRAM i dlatego prosiblym o sugestie
takiej plyty ktora bedzie wspolgrac z duzym dyskiem, pamieciami SDRAM oraz
bedzie miec port AGP oraz 3 badz 4 sloty PCI, mile widziany jeden slot ISA

z drugiej strony jesli juz by kupic cos jeszcze ciut lepszego to czy warto
zainteresowac sie czyms takim ?

http://www.allegro.pl/item153899481_1_8ghz_abit_bd_ii_lan_6ch_sound_masa_gratisow_.html
http://www.allegro.pl/item153026059_najtaniej_procesor_1_8p4_plyta_msi_panel_fornt_.html

- Telemach -