Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 19:13:33 MET

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> "Rafał Łukawski" eoau8c$t9a$1@news.lukawski.pl

> To w pewnym sensie droga do tego, aby wyeliminować
> przygłupów, którzy nie wiedzą czym handlują i po co.

Twoje prawo oceniać innych

> Czy kupujący ma się znać na wszystkim? Na butach, na spodniach,
> na długopisach, na zegarkach, na mieszkaniach, na samochodach
> itd.? Czy sprzedawca ma robić kupującego w tak zwanego konia?

Tu musze abstahować od prawa. Tzw. Rzeczywistość. Powinien, lepiej na
tym wyjdzie. Dlatego też np. głównej księgowej nie prosi się o wybór
sprzętu do nowej serwerowni ;)

> Sprzedawca żyje tym, czym handluje. To jego tak zwany chleb powszedni.
> Konsument to konsumuje. Czy jak idziesz do lekarza -- oczekujesz kogoś,
> kto tylko dybie na to, aby Cię oszukać i zauważyć później, że każdy
> powienien znać się ma zdrowiu itd.?

Brniemy w filozowfie, niestety zdarza się tak, że wyroluja CIę na tym,
na czym się nie znasz. Dlatego też wieeele razy widziałem jak osoba nie
znająca się na rzeczy przychodzi do sklepu z kimś, kto ma jakiekolwiek
pojęcie. Tak też rodza się dobre znajomości ;) ale to już offtopicowo ;)

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/