CICHY zasilacz 300-350W

Autor: Suskind <suskind.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 17:16:41 MET

Witam !

Przejrzalem archiwum ale konkretniejsze watki sa z przed roku lub starsze a
napewno od tego czasu powychodzily nowe konstrukcje.
Szukam zasilacza do sprzetu ktory pobiera ok 280W mocy. MUSI byc cichy i MUSI
chronic zasilany sprzet przed spaleniem lub innym uszkodzeniem.
Mam jakiegos chiefteca ale zrobil sie glosny i trzeba by go czyms zastapic. (a
moze wentylatory sie czyms smaruje ? ;) )
Nie interesuja mnie hi-end'owe konstrukcje dla tunerow tylko cos co nie narazi
mnie na dodatkowe koszty.
Dziekuje za wszelkie sugestie

Suskind