Re: [bluzgi] chlodzenie s478

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 12:14:36 MET

Użytkownik "Norbert" <hate@spam.com> napisał w wiadomości
news:eoadng$80i$1@opal.icpnet.pl...

> Tak to jest. Mi tez buczal boxowy cooler intela, jak zalozylem tego
> arctica i zmienilem zasilacz na mocniejszy chiefteca (byl noname) to teraz
> slysze tylko dysk. No i z boku obudowy wieje 12 cm na 7V. Co do pasty
> ludzie cos pisali ze syfiasta, mialem na szczescie polowe tubki arctic
> ceramique czy jakos tak, gesta i dobra pasta, wiec nawet nie otwieralem
> tej od radiatora.

Zaluj, ze nie probowales. 95% tej pasty mialem na rekach i chyba jakbym
zalozyl ten wentylator bez pasty calkiem to efekt bylby podobny. Tego sie
po prostu nie da rozsmarowac tak zeby cos zostalo a nie chcialem dac calej
gorki tej pasty w jednym miejscu a w innych nic. Niby jakas tam odrobina sie
do
tego procesora przykleila ale jakos tego nie widze.