Re: [bluzgi] chlodzenie s478

Autor: Norbert <hate_at_spam.com>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 11:53:50 MET

> Teraz jak juz cooler chodzi cicho to pojawil sie nastepny problem czyli
> cholernie glosny zasilacz renomowanej firmy NoName.

Tak to jest. Mi tez buczal boxowy cooler intela, jak zalozylem tego arctica
i zmienilem zasilacz na mocniejszy chiefteca (byl noname) to teraz slysze
tylko dysk. No i z boku obudowy wieje 12 cm na 7V. Co do pasty ludzie cos
pisali ze syfiasta, mialem na szczescie polowe tubki arctic ceramique czy
jakos tak, gesta i dobra pasta, wiec nawet nie otwieralem tej od radiatora.