Re: Komputer do 1000zł. Proszę o pomoc.

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 09:39:23 MET

Użytkownik "penguin" <"penguin["@]wp.pl> napisał w wiadomości
news:eo7tn4$gcq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam.
>
> Nosze sie z zamiarem kupna troche nowszych czesci komputera. Moje potrzeby
> nie sa wygorowane. gier prawie na dysku nie mam, sporadycznie wlacze jakas
> fife, quake3 i tyle. glownie programuje.
> jednak starosc mojej maszyny (celek 1,1ghz, 512sdram, gf4 440mx 64mb) da
> sie juz powoli odczuc. pomyslalem, coby warto sprzet wymienic.
>
> jak wspomnialem nie mam ani wysokich potrzeb, ani tez duzo pieniedzy na ow
> cel wyznaczony. mam w planach laptopa, wiec na modernizacje stacjonarnego
> nei chce wydawac kroci. komputer ma sluzyc jako terminal do itnernetu i
> [...]

Popytaj się w okolicznych sklepach ze sprzętem komputerowym. Bo jak dodasz
jeszcze 500 PLN to pewnie dało by się coś dobrego złożyć. Ja w 2005 za ok
1500 PLN unowocześniłem mój komputer do Celerona 3,06 GHz, dysku 160 GB
SATA, Plyta główna GA8I915G-MF (Rev 2.0)(zintegrowana karta sieciowa,
graficzna i muzyczna), RAM 500 MB Kingston, obudowa, zasilacz.

Ze starego zachowałem tylko napędy optyczne i stację dyskietek.