Re: Chłodzenie komputerów cieczą

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 22:49:37 MET

Tomek Banach napisał(a):
> znaczy sie chlodzisz nie woda ?

Borygo zapewne, u mnie w układzie ta ciecz pływa (z małą domieszką wody
demineralizowanej - dolewki ubytków) pomimo stosowania dodatnich
temperatur ;-) bo od razu dobrze smaruje pompę.

> Ale chyba ujemna temperatura to nie jest
> najbezpieczniejsza sprawa - jak sie woda zacznie skraplac na bloku i
> zamrazac to potem jak odmarznie i zaleje chyba nieciekawie moze byc :)

Trzeba dobrze zaizolować i po sprawie :-) Wycieczka do Castoramy lub
podobnego sklepu powinna załatwić sprawę :-)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: