Re: Zamiana procesorów

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 17:10:45 MET

> Że moze miec wpisany jakiś kod sprzętowy albo inne cos
> - wiec stad obawy czy nie upali sie cos przypadkiem ;)

Upalic nie upali, najwyzej nie ruszy, jesli BIOS nie rozpozna.
Ale to malo prawdopodobne by bylo.

> I nie bedzie chciał pracować z pamięciami 100MHz? W
> iem ze t z pozoru głupie ale moze obniże FSB i tyle ;)

Ale po co? przeciez oba te PIII (866 i 733) sa na magistrale 133,
wiec skoro jeden z nich dziala, to drugi tez powinien...

> Tu nie chodzi o wycisk, bo z koma z którego wyjąłem karte to OpenGL
> działał płynnie i wszystko co 3D działało, przełożyłem do drugiego -
> efekty specjalne. Czy mozna coś w Biosie przestawić by nie wiem,
> naprawić to? a moze cos innego powoduje takie zjawiska?

Wersja sterownika, wersja DX, wylaczone w systemie
 zaawansowane funkcje grafiki (czyt. akceleracja)...

Puytaj na grupie o windowsach...

Pozdrawiam,
Vituniu.