Re: Zamiana procesorów

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 16:33:30 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Co rozumiesz przez "negatywna"?
Że moze miec wpisany jakiś kod sprzętowy albo inne cos - wiec stad obawy
czy nie upali sie cos przypadkiem ;)

> PS. Pentium II skończyło się chyba na 450 MHz. Ten 733 MHz
> musi być zatem Pentium III 733 MHz, jeżeli już.

rzeczywiście literówka chodziło o PIII

> Nie wiem o co Ci chodzi ;) Ten 733 też działa na FSB 133 MHz
> najwyraźniej.
I nie bedzie chciał pracować z pamięciami 100MHz? Wiem ze t z pozoru
głupie ale moze obniże FSB i tyle ;)

> http://www.ntg.prv.pl/
>
> A generalnie z takiej starej i wolnej karty karty NIC
> nie wyciśniesz.
jeszcze troche entegując.

Tu nie chodzi o wycisk, bo z koma z którego wyjąłem karte to OpenGL
działał płynnie i wszystko co 3D działało, przełożyłem do drugiego -
efekty specjalne. Czy mozna coś w Biosie przestawić by nie wiem,
naprawić to? a moze cos innego powoduje takie zjawiska?