Re: zasilacz

Autor: Paweł Kwiatkowski <ANTYSPAMqwiat_at_o2.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 22:39:42 MET

Dnia Thu, 11 Jan 2007 09:47:29 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Praktyka mówi, że w komputerach ze słabymi zasilaczami
> kondensatory puchną znacznie częściej, niż w tych z dobrymi.

Bardziej skłaniam się do teorii mówiącej że w przypadku zakupu
lepszych zasilaczy zazwyczaj kupowane są zarówno lepsze płyty główne (z
lepszymi podzespołami) jak i inne części.

Nie słyszałem, żeby ktoś kupował zasilacz Tagana lub Neoteca do
płyty głównej firmy ECS.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/JID: qwiat |AT| pld-linux |DOT| org