zdalny wyświetlacz

Autor: Jacek 'Szumak' Kotlarski <lowcajeleni_at_oksywienet.org.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 16:29:19 MET

Witam, dziś pracodawca zastrzelił mnie polecenie, które mnie nieco
przerosło i nie wiem jak podejść do problemu...

Mam na ścianie plazmę podłączoną do stacji roboczej z WindowsemXPpro
jako drugi monitor. W sieci kilka stacji roboczych na RedHacie.
Problem: umożliwić zdalne wyświetlanie na plazmie obrazu z dowolnej
stacji roboczej.

Ktoś może wskazać mi od czego mam zacząć poszukiwania?

Pozdrawiam

--
: Jacek 'Szumak' Kotlarski : Stowarzyszenie OKSYWIE_NET :
::: < szumak at moja domena z nagłówka > : GG 2052377 :::