Re: do internetu i w miare mobilnie

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 16:28:34 MET

swiatowid wrote:
> stwierdziłem , że najwięcej pożytku miałbym z niewielkiego urządzenia
> mobilnego umożliwiajacego przegladanie stron, odbior poczty, no może
> jakies opcje multimedialne.

Hmm, Sony PSP? Co prawda 480x272 to tochę mało (za to ogólnie wyświetlacz
jest dość spory), ale poza tym masz to, czego szukasz - www (przez wi-fi),
rss, opcje multimedialne, do tego gry z oprawą na poziomie kilkuletniego PC
i (nieoficjalnie) możliwość odpalania undegroundowego softu (emulatory
itp.).

k,