Re: Ranking najlepiej sprzedawanego sprzętu

Autor: Sexbox <sex.box.NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 01:25:10 MET

> Wiesz... takie dane maja wymierna wartosc.
> Przeliczalna na zlotowki.
>
> Albowiem majac taka wiedze mozna lepiej planowac
> sprzedaz, zwiekszac swoje zyski, unikac zalegania
> towaru na polkach, plepleple, i tepe i tede...[...]

W ogólności masz rację ale bez przesady.
Co prawda nie dane ilościowe a procentowe
z dokładnością do 20% (4 gwiazdki :)
znajdziesz np. tu:
http://www.proline.pl/shop.php?id=shopgaleria&lista=best

Sam często tu zaglądam jak kupuje takie rzeczy jak np.
dysk twardy. Dokładna analiza tych danych wskazuje
że ludzie/klienci są bardzo mądrzy (zbiorowa inteligencja)
i kupują zwykle towary z najlepszym stosunkiem
jakości do ceny.

Czym bardziej specjalistyczny sprzęt kupujemy zbiorowa
mądrość tłumu traci sens. Np. LCD tego z pierwszego miejsca:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=LG+19+L1919S
na pewno bym nie kupił, ale ten z drugiego, jak najbardziej:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WS-B

Ten ostatni jest też dowodem że myliłby się ten, który by twierdził
że najlepiej sprzedają się towary najtańsze. Bo ta iiyama
nie jest taka tania. Ma po prostu dobry stosunek jakości do ceny.

Demokracja to nie jest najlepszy ustrój, ale lepszego nie wynaleziono!

--
Pozdro Sexbox