Re: Ranking najlepiej sprzedawanego sprzętu

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 15:20:09 MET

> Ja nie chcę plebiscytu, a realnych danych ze sprzedaży
> (choćby procentowych).

Wiesz... takie dane maja wymierna wartosc.
Przeliczalna na zlotowki.

Albowiem majac taka wiedze mozna lepiej planowac
sprzedaz, zwiekszac swoje zyski, unikac zalegania
towaru na polkach, plepleple, i tepe i tede...

Krotko mowiac - jesli ktos takie dane posiada,
to sie nimi nie chwali, tylko robi z nich uzytek.

Jedyne co sie wzglednie czesto spotyka, to krotkie
notki o tym ile to procent rynku posiada dany producent.

Conieco mozna tez wyczytac np. tutaj:
http://www.itpartner.pl/news/75742/100.html

Ale to juz NTG jest.

Pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Wynajmij jakies biuro badania opinii publicznej
czy cos podobnego... Za kilkanascie - kilkadziesiat tysiecy
przeprowadza badania rynku i dostarcza Ci danych.
Wtedy bedziesz mogl sie nimi z nami podzielic ;)