Re: zasilacz

Autor: Paweł Kwiatkowski <ANTYSPAMqwiat_at_o2.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 01:09:40 MET

Dnia Wed, 10 Jan 2007 08:32:33 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Nie wiem czy takie ciekawe jak komuś "wzbiorą" z powodu
> niestabilnego zasilania.

Kondensatory na płycie nie puchną od słabo stabilizowanego napięcia z
zasilacza.

Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale przypuszczam że
puchną raczej od dobierania kiepskich kondensatorów do przetwornic
pracujących z dużymi częstotliwościami i ze sporych natężeniach prądu.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/JID: qwiat |AT| pld-linux |DOT| org