Re: Dziwne wskazania układu Winbond na płycie ABIT IC7

Autor: Palmer <kolupCIACHO_at_o2.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 00:42:45 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:eo3sb5.3bo.2@Hobby.od.21.lat...

> To trzeba było brać SL6WT, dla niego rekord to 4010.

Na jakiej stronie prowadzone są takie statystyki, co do średniej i maksymalnej
podkręcalności procesorów?

> U mnie FSB ma 250 MHz jak widzisz ... i nie ma problemu.
> Ba, nawet zdjąłem cooler z NB, bo to był wyjec straszny,
> na NB mam tylko (oryginalny) radiator.

Niestety to prawda, wyje jak sam skurczybyk, a jeszcze gorzej startuje ;-) Ja
sobie doń reduktorek napięcia we wtyczce 3-pin sprawiłem (IMHO świetny patent)
i przy FanQ w Biosie na 60%, wentylek ma ~2300 rpm i jest praktycznie
niesłyszalny. Niemniej i tak go odłączyłem;-) Załączyłem jedynie na czas
testów, z obawy (ale widzę, że niepotrzebnie) przed przegrzewaniem się
chipsetu.

A co z tym sygnałem dźwiękowym uwalnianym ze speakera po pewnym czasie podczas
"stressingu" CPU? Aby głośniczek zamilkł trzeba ponownie uruchomić komputer.

Dięki za support i obszerne wyjasnienia ;-)
Pozdrawiam,
Palmer