Router DI-614+ sam się resetuje

Autor: Golu <golu_at_aster.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 22:57:20 MET

Witam,

Mam problem z routerem DI-614+ i brak koncepcji co z nim zrobić.

Sprawa wygląda tak.

Jeden dostawca netu ADCOM czy coś takiego.

Podłączony jeden kom, wszystko działa Oki, można się połączyć z dostawcą i
jest bajka.

Podłączam drugiego kompa, router przypisuje IP i też działa oki (Choć czasem
się resetuje)

Podłączam trzeciego kompa i po 5-10 sekundach reset routera (a na kompie
pokazuje kabel sieciowy odłączony).Nowe logowanie i ponowny reset.

Zmieniałem kompy (w domu są jeszcze dwa laptopy) wgrywałem różne softy do
routera, resety routera do wyjściowych ustawień, nic nie pomaga.

Macie może jakiś pomysł co tu zrobić by zadziałało??

Z Góry dzięki za wszelkie pomysły

Pozdrawiam

Golu