Re: [bluzgi] chlodzenie s478

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 23:02:50 MET

Użytkownik "Norbert" <hate@spam.com> napisał w wiadomości
news:eo3nbb$353$1@opal.icpnet.pl...

> No cos ty? Porownywalem i boxowy cooler bardziej napinal plyte.

Hm.. Nie zauwazylem zeby ten boxowy specjalne ciezko sie zakladal i
napinal plyte ale moze moze...

> Zauwaz ze w tym arcticu pod koniec nie napinasz juz plyty bo te blaszki
> stykaja sie z radiatorem, jest to tylko zabezpieczenie zeby nie zeskoczyl.

Nie sprawdze tego zanim nie dostane dzialajacego coolera. Moze i masz racje.
W kazdym razie inni twierdza co innego wiec nie wiem komu mam wierzyc.

> Tak wiec koncowy rzeczywiscie trudny moment nic nie zmienia. Po drugie ja
> przed zalozeniem za sucho z 10 razy zasymulowalem zakladanie az sie troche
> wyrobil.

Sprobuje chyba tez tak zrobic.

> Po drugie ile to kosztowalo... ciesze sie ze nie kupilem WC, teraz
> najglosniejszy jest Seagate 7200.10 z calego zestawu.

Eh no i co za roznica ile kosztowalo ? Jak tanie to moze od razu po kupieniu
byc do wyrzucenia i przy okazji jeszcze zniszczyc plyte ? Zobacze jak to
dziala i
moze rzeczywiscie sie okaze, ze pomimo problemow jest to dobry cooler.