Re: Czy taki komputer pojdzie na 200Watt

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 21:30:37 MET

perszing napisał(a):
> Jestes takim mistrzem to powinienes wiedziec jakie sa jeszcze polskie
> grupy o sprzecie. Nie ma ich az tak duzo.

I zapewne je znam. Wiem też, że ta jest zdecydowanie największa.
Przytoczysz wreszcie, czy dalej się będziesz wykręcał? ;]

> Jest? To sie pochwal,

Googlaj, rączek nie masz? ;-)

http://pclab.pl/news9714.html
http://pclab.pl/art9926-17.html

Przypominam, że 6800Ultra + Northwood@3.2GHz to konfiguracja znacznie
ale to znacznie bardziej prądożerna od tego o czym tutaj rozmawiamy.
Myslę, że szacując na "dwukrotnie" niewiele się pomylę.

> bo jakos nie sadze ze takim zasilaczem zasilisz
> dzisiejszy topowy zestaw komputerowy z prockiem i grafika, ktore zjadaja
> po 100 wat.

Topowy? Czytanie ze zrozumieniem to jednak nadal rzadka cecha.
Tip: Mówimy tutaj o raczej mało wymagającym Duronie z kartą graficzną
zużywającą dosłownie kilka W. Idąc dalej za Twoim tokiem myślenia - jak
to możliwe, że dzisiaj jeszcze sprzedawane są zasilacze poniżej
600-700W? Przecież dostę już są 8800GTX które można spiąć w SLI i
zamontować z Core2Duo puszczonym na 5 GHz ;-) Co prawda na tylu amperach
ile zjada taki zestaw napędzisz cztery-pięć przeciętnych obecnych
zestawów, ale co tam, i tak trzeba kupić bo tak ;]

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: