BIOS i reinstalacja XP

Autor: Ania <goner2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 19:40:38 MET

Witam,
Ponieważ mój laptop Toshiba Satellite 1410/2410 po dobrych 4 latach
użytkowania już ledwo dyszy chciałam sformatować dysk i zainstalować XP na
nowo. No i pojawił mi się problem na samym początku. Naczytałam się, że
najpierw należy zmienić urządzenie bootujące na CDROM. Wchodząc do BIOSA nie
widzę tam opcji Advanced BIOS Features i dlatego kompletnie nie wiem gdzie
można tej zmiany dokonać (posiadam ACPI BIOS 1.10), a w ciemno grzebać się
boję. Czy można jakoś obejść te zmiany w BIOSIE czy jest to konieczne i bez
tego ani rusz z formatem i instalacją? Będę wdzięczna za każdą radę :)

Pozdrawiam