Re: [bluzgi] chlodzenie s478

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 15:52:47 MET

Użytkownik "Henry(k)" <uraevpb@bc.cy> napisał w wiadomości
news:eo2tua$hui$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "tu-i-tam" <to-i-owo@o2.pl> napisał w wiadomości
>>
> No jest na allegro taki jeden dystrybutor i od niego brałem i też
> przyszedł z jednym uchwytem połamanym.
> hmm.. może to są odrzuty?
>
> w każdym razie po dostaniu formułki w sprawie zwrotu i że to ja pokrywam
> wszystkie koszty (w sumie niezgodnie z prawem) oraz ze mogą mi tego nie
> uznać gdyż jest to mechaniczne uszkodzenie olałem i spinaczem biurowym
> piknie wyprofilowałem haczyk i złapałem.

Wlasnie przewidywalem, ze mi tak napisze bo ostatnio mam cholerne szczescie
i kazda kupiona rzecz musze reklamowac a do tego zawsze sa problemy z
odzyskaniem forsy za przesylke uszkodzonego towaru. W zyciu bym nie kupil na
allegro gdyby nie to, ze w 15 odwiedzonych sklepach znalazlem moze ze 3
sztuki
wentylatorow na s478 z czego 1 to taki titan za 8 zl a pozostale pentagramy
nie
mialy regulacji obrotow (Q-80 Al i AlCu chyba).

Natomiast w tym przypadku gosc juz odpisal, ze jeszcze dzisiaj wysle nowy
zaczep.
Oczywiscie na swoj koszt.

> Fakt faktem - fajnie chłodzi i cisza.

No mam nadzieje bo ten boxowy to tragedia.