Re: [bluzgi] chlodzenie s478

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 15:37:39 MET

Użytkownik "tu-i-tam" <to-i-owo@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eo2rgg$sb8$1@inews.gazeta.pl...

> Jezeli mi powiesz, ze na allegro to jakies podrabiane to ide sie
> zastrzelic i bedziesz
> mnie mial na sumieniu.

No jest na allegro taki jeden dystrybutor i od niego brałem i też przyszedł
z jednym uchwytem połamanym.
hmm.. może to są odrzuty?

w każdym razie po dostaniu formułki w sprawie zwrotu i że to ja pokrywam
wszystkie koszty (w sumie niezgodnie z prawem) oraz ze mogą mi tego nie
uznać gdyż jest to mechaniczne uszkodzenie olałem i spinaczem biurowym
piknie wyprofilowałem haczyk i złapałem.

Fakt faktem - fajnie chłodzi i cisza.

Pozdrofka

--
Henry(k)