gdzie taka informacja?

Autor: <d.imala_at_agri-invest.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 13:54:34 MET

Witam,

Może dla niektórych pytanie i sprawa banalna ale dla mnie -
uzytkownika, nie
pasjonata sprawa ważna i nieznana.

Gdzie mógłbym znaleźć instrukcje (najlepiej przewodnik) jak
połączyć 2
komputery (stacj i laptop) za pomocą konfiguratora sieci z Windows-a
typowej "skrętki"(chodzi mi o instrukcję "jak po sznurku" tak żeby
można
było udostępniac laptopowi wszystie dane ze stacj. i ew w drugą
stronę)

Czy jeśli oba kompy (stacj ok 3 lata, laptopo nowy) maja wbudowane
karty
sieciowe moze wystąpic jakiś konflikt sprzętowy.

Dziekiz góry za pomoc
Dark