Re: Jaki notebook do 3200zl?

Autor: Grzegorz Danowski <gdn__na_at_serwerze__poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 13:49:09 MET

"Grzegorz Brycki" <grzegorz.brycki@op.pl> wrote in message
news:eo2ian$8mh$2@news.onet.pl...

> Rowniez go mam. Nie zapeszajac: super. Dodam jednak ze jak dla mnie dobrze
> jest wydać jeszcze 100 zł i kupic sobie myszke i klawe. Duzo wygdniej.

Co do myszki, to się zgodzę (sam zazwyczaj używam), ale po co klawiatura?
Jedyny mankament, to brak osobnego bloku numerycznego, więc jeśli ktoś
ciągle wprowadza mnóstwo cyferek, to może mu się przyda, ale normalny pisarz
chyba nie potrzebuje takich udogodnień, bo:
a. wbudowana klawiatura jest naprawdę dobra,
b. o tym, że klawiatury, do obecnych laptopów są naprawde dobre świadczy
wzrastająca popularność cienkich klawiatur dla stacjonarnych komputerów,
c. po co ciągle zmieniać nawyki między dwiema klawiaturami, chyba, że zawsze
nosisz ze sobą klawiaturę zewnętrzną, jeśli tak, to współczuję :-).

--
Pozdrawiam
Grzegorz